Jump to content

Mensagem quando respondemos Tickets


Recommended Posts

13 horas atrás, CarllosRA disse:

Galera, salve, salve!

Onde desativo essa coisa chata que aparece quando respondemos a um ticket no WHMCS

 

ScreenHunter_087.jpg

Pelo que sei isso não é possível desativar.

Essa mensagem informa que durante o tempo que você estava respondendo o ticket ao cliente ocorreu uma nova interação.

Eu até criei uma customização no WHMCShttp://prntscr.com/okeiei ) que impede o cliente ( http://prntscr.com/okeim5 ) de inserir novas respostas durante a mudança de status "Monitor" justamente para evitar essa mensagem.

Edited by edvan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Do you agree with our terms?