Jump to content

Recommended Posts

Posted

Olá a todos os membros do Portal do Host. Creio que a frase: "A propaganda é a alma do negócio tem se tornado algo obsoleto nesses últimos temos! Afinal, a cada dia que se passa novos negócios são criados e a concorrência começa a ficar apertada! Acredito que em nosso ramo, não basta apenas ter preços bacanas e um infraestrutura modesta. Para agradar o cliente, temos que dar o suporte necessário para que se possa ter o seu retorno. Pensando nisso, abro esse tópico para buscar sugestões sobre qual a melhor forma de tratar um cliente que não sabe exatamente nada de hospedagem, DNS, Dominio etc?

 


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Do you agree with our terms?