Jump to content

Ticket de auto resposta


Recommended Posts

Em 29/11/2016 em 20:52, msaulohenrique disse:

Desconhecia, vou usar. Observação a opção "curtir" está indisponível no seu post.

Não funcionou.

 

Configurei tudo mas mesmo assim não funcionou, será que errei em algo ? 

1- Escalonamento dos Tickets de Suporte: https://prnt.sc/11l7r57

2- Ativando Cron: https://prnt.sc/11l7uuk

Ativei o cron a cada 5 minutos e também no whmcs coloquei para quando o cliente abrir o ticket ele não for respondido em 5 minutos enviar uma mensagem automática.

Só que a mensagem não chega nunca. kkkk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Do you agree with our terms?