Jump to content

OVH - Compensação SLA


Recommended Posts

 
 
 

0t.jpeg

 
 
 
 
 

Dear valued customer,

Your services hosted at our BHS datacenter - located southwest of Montreal - were affected by the network incident that occurred on 2nd November 2015.

As promised we are offering you compensation in accordance to the SLA of the services that were impacted.

To qualify, simply activate the compensation procedure by clicking on the following link:
https://ca.ovh.com/manager/.

 

We thank you for your patience and your continued trust.

 
 
 
 

Best regards,
Octave Klaba

 
 

 

A minha compensação foi de 25% por servidor dedicado (5% por hora Offline) e de 100% por VPS CLOUD.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Necessitamos sempre de ambicionar alguma coisa que, alcançada, não nos torna sem ambição.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Os meus deram 50%, verifiquei uns 15min depois que apliquei e não apareceu nenhum desconto ainda.

Estou sofrendo com essas quedas á noite também. Acredito que só algumas datacenters estejam sendo afetadas. Eu perguntei a eles se eles poderiam aplicar o desconto na fatura para não alterar a da

Perfeitamente, conforme aviso no momento da solicitação é necessário aguardar algumas horas.

---

O pedido de compensação foi tomado em conta. Ela será efetivada dentro de algumas horas.
---

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Necessitamos sempre de ambicionar alguma coisa que, alcançada, não nos torna sem ambição.

Link to post
Share on other sites
49 minutos atrás, chuvadenovembro disse:

Os meus deram 50%, verifiquei uns 15min depois que apliquei e não apareceu nenhum desconto ainda.

Também recebi 50% na OVH e 25% na SYS (Servidor de testes).

 Hospedagem de Sites, Revenda de Hospedagem, Servidores Virtuais, Registro de Domínios
Link to post
Share on other sites

Estranho que quando eu ativei, gerei a fatura não deu desconto.
Ai logo pensei que viria depois, mas abri um ticket só pra saber mesmo, responderam isso:

Hello, The expery date of the server will be extend to give you free days. It might take a few hours to see the effect of the SLA. If you ever have any other questions or concerns, feel free to contact us through ticket, or for instant phone support, through our toll-free line at 1-855-684-5463. We are there 24/7 to help you! Thank you for your business, and have a great day! Antoine D. Customer Advocate

Mas agora não entendi, é desconto ou vão dar dias a mais ?

VPS cPanel Brasil e Soluções de Hospedagem - www.tynahost.com | Tyna Host - Soluções Corporativas

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


Chat

Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...