Jesmarcelo Posted November 29, 2012 Share Posted November 29, 2012 Pessoal, Atualizem o SolusVM, segue o email que recebi: Dear Marcelo Villasanin (ONZEhost), Earlier today we were notified about a potential XSS vulnerability in SolusVM v1.13.02 and below, whilst the severity of this is very low we have a policy in place that all security based updates are announced via email for your convenience. Details of the vulnerability are as follows: DESCRIPTION : XSS Vulnerability VULNERABLE SYSTEMS : SolusVM master v1.13.02 and below RESOLUTION : Update to SolusVM v1.13.03 SEVERITY : Low CHECKED BY : Phillip Bandelow SIGNED OFF BY : Jason Smith We are recommending that all clients update to v1.13.03 which has now been released. Kind Regards, SolusLabs Ltd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anger Posted November 29, 2012 Share Posted November 29, 2012 Mas que tal! Eu não recebi.. rs Ajude o fórum! Antes de postar, leiam as regras de postagem aqui. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesmarcelo Posted November 29, 2012 Author Share Posted November 29, 2012 Mas que tal! Eu não recebi.. rs Simples assim.... Existem 2 opções, atualizar e corrigir o problema de segurança ou...... manter a versão com falha de segurança :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jordan Miguel Posted November 29, 2012 Share Posted November 29, 2012 Todos os dias entro na administração do SolusVM, e quando há uma atualização, simplesmente a faço rsrs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anger Posted November 29, 2012 Share Posted November 29, 2012 Simples assim.... Existem 2 opções, atualizar e corrigir o problema de segurança ou...... manter a versão com falha de segurança :D Atualizado! :D Ajude o fórum! Antes de postar, leiam as regras de postagem aqui. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Juliano Posted November 29, 2012 Share Posted November 29, 2012 Atualizei o meu ontem. :) WebChamp - Hospedagem de Sites, Revenda de Hospedagem, Revenda de VPS, Servidores Virtuais (OpenVZ / KVM). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts