Jump to content

6 Dicas para agilizar o seu suporte


AngelCosta

Recommended Posts

Suporte é tudo!
Para competir com grandalhões como Hostgator, Locaweb, Kinghost, etc etc etc... O negócio são os diferenciais! Suporte é o básico do básico.
Sempre que você deixar um cliente satisfeito com uma dúvida, ele vai começar a valorizar seu serviço. Mas quero dizer com dúvidas, e não com problemas. Resolver problemas é bom, mas para o cliente não.
Evite problemas, um cliente não quer ter problemas (nem você). O ideal seria se o suporte fosse apenas para resolver dúvidas, mas isso é utópico, claro.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Do you agree with our terms?