Jump to content

Recommended Posts

Posted

Meus amigos, mais alguém já teve este problema? 👇

É solicitado o e-mail de redefinir a senha, após abrir o e-mail e clicar no link o cliente é direcionado para aba de esquecer senha novamente pedindo o e-mail para enviar o link de redefinição, ao invés de aparecer os campos para digitar a nova senha.

E em outros momentos os links dão como "expirado" ou inválido.

Não encontrei nenhuma documentação da maneira que pesquisei para resolver este problema.

Alguém teria alguma ideia de como resolver?


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Do you agree with our terms?

-