Ir para conteúdo
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Portal do Host

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postado

Bom dia / Boa tarde / Boa noite

Pessoal estou com o seguinte problema ao enviar email para dominio hotmail.com

 

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

  guilherme_15_20@hotmail.com
    host hotmail-com.olc.protection.outlook.com [104.47.18.225]
    SMTP error from remote mail server after pipelined MAIL FROM:<meu@email.com> SIZE=1738:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [meuip] weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list (S3150). You can also refer your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors. [VI1EUR06FT005.eop-eur06.prod.protection.outlook.com]
Reporting-MTA: dns; cloud.meusite.com.br

Action: failed
Final-Recipient: rfc822;guilherme_15_20@hotmail.com
Status: 5.0.0
Remote-MTA: dns; hotmail-com.olc.protection.outlook.com
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [meuip] weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list (S3150). You can also refer your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors. [VI1EUR06FT005.eop-eur06.prod.protection.outlook.com]
 
Eu recebo o email tranquilamente, mas pra enviar eu não consigo, pelo oque entendi é algo com bloqueio, mas como resolver isso?

Postado

Olá, tudo bem ?

Tive um problema com o seu!

Primeiro verifique se o seu servidor de e-mail tem uma boa reputação no seguinte endereço: https://www.senderscore.org/get-your-score/

Em seguida, você pode solicitar que o Hotmail remova seu endereço ip do banco de dados de bloqueio.

Para solicitar o desbloqueio de servidores para Hotmail, visite https://support.microsoft.com/en-us/supportrequestform/8ad563e3-288e-2a61-8122-3ba03d6b8d75 e informe os dados solicitados.


Participe da conversa

Você pode postar agora e se cadastrar mais tarde. Se você tem uma conta, faça o login para postar com sua conta.
Nota: Sua postagem exigirá aprovação do moderador antes de ficar visível.

Visitante
Infelizmente, seu conteúdo contém termos que não são permitimos. Edite seu conteúdo para remover as palavras destacadas abaixo.
Responder

Quem Está Navegando 0

  • Nenhum usuário registrado visualizando esta página.

Informação Importante

Concorda com os nossos termos?

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.