Ir para conteúdo
  • Cadastre-se

Interspire Shopping Cart Officially Dead July 1, 2012


Posts Recomendados

Srs, vejam a novidade sobre a loja virtual Interpire.

As you may know if you’ve been following along, our focus lately has been on BigCommerce, which is our SaaS e-commerce offering. BigCommerce has been growing extremely fast since it was launched in 2009 and it’s now very close to reaching 25,000 clients.

When we launched Interspire back in 2003, SaaS was still a new concept and our focus, much like everyone else’s was on perpetually licensed (or “behind the firewall”, as it’s now called) software. Since then, times have of course changed and now most software is delivered on-demand.

As a result, today we’re announcing that on July 1st 2012 we will be discontinuing the following products:

Interspire Shopping Cart

Interspire Knowledge Manager

Interspire Website Publisher

This means that up until July 1st you will still be able to purchase licenses of these products, however on July 1st we will no longer be selling new licenses, upgrades or extra maintenance.

All existing clients will continue to receive support until their maintenance period expires, however after July 1st there won’t be an option to extend or renew any maintenance period.

If you are an Interspire Shopping Cart customer and would like to switch to BigCommerce, then please go here to learn more. We have partners dedicated to assisting with the migration process and you can look forward to dozens of new features which are part of BigCommerce.

Thank you for supporting the Interspire products over the years and we hope they’ve helped you grow your business and revenues. Our focus moving forwards is on BigCommerce and really empowering business owners to take advantage of our SaaS e-commerce offering to grow their business.

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Mas cá entre nós... só deixarão de vender as licenças em razão da pirataria mundial que virou o sistema ISC. Se bem que mesmo através do BIGCommerce os hackes poderão roubar o sistema devido a falhas e brechas que existem nesse sistema onde é possível usar injections e outros...

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Tem um cliente meu que usa uma loja Interspire, mas eu não conheço muito bem essa loja. Será que e OpenCart dá conta do recado no caso de uma mudança de uma loja para a outra?

Fala velho, eu pessoalmente prefiro a interspire, até mesmo pela praticidade de trabalhar, as modificações de tps e sistema.

Veja as modificações das lojas vendidas no ML, são "faceis" de fazer, só trabalhar um pouco nos arquivos e vc muda totalmente visual e localizações dos botões.

Ja a opencart acho um pouco mais dificil, e os modulos também são mais complicados.

Não sei layout, pq não cheguei a testar layouts diferentes, só o padrão.

Agora que a interspire vai ser descontinuada, a dor de cabeça com a licença pirata vai ser menor, é capaz até de abrirem oficialmente mesmo, ja que irão descontinuar e nem manutenção, nem atualização irão fazer mais.

Terão que abrir para correções de outros programadores ou querendo ou não, eles mesmo corrigindo, e como eles citam ai que não irão mais corrigir, é bem provavel que o código seja aberto.

Aguarde mais um pouco antes de fazer a mudança, e veja o que ira acontecer. São somente mais 44 dias.

Um Abraço

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Visitante
Este tópico está impedido de receber novos posts.
  • Quem Está Navegando   0 membros estão online

    • Nenhum usuário registrado visualizando esta página.
×
×
  • Criar Novo...

Informação Importante

Concorda com os nossos termos?